Grejs, sweden rock m.m

Så var den festivalen slut och jag är faktiskt inte helt körd, inte för trött, inte less inte ens små sur hahaha, har till och med orkat jobba lite idag, plus storskurat kökets alla vrår. har även påbörjat projekt matlagning med barnen, de ska turas om att laga middag med mig. Så idag var det Michelas tur, vi gjorde falafel med ris, till det valde hon att koka ärtor och brysselkål, konstigt val men det passade faktiskt yttest bra, jag blandade ihop en vitlöksdresing på grekisk yoghurt, massor av vitlök, italienska örter, basilika och lite salt+ peppar, blev faktiskt gott. Imorgon har Jaymie bestämt att vi ska göra hemmagjorda köttbullar och ja pommes så klart hehe.

Imorgon är dte även Michelas födelsedag 12 år stor blir hon, hur galet är inte det`???  Att jag har ett så stort barn,.... VA?? Presenter är inhandlade och imorgon ska vi gemensamt baka tårta och kanelbullar :) Det blir inget egentigt kalas för det har hon gjort upp andra planer för men vi fikar med familjen :)

Om jag återvänder till Sweden rock så har helgen bjudit på en massa saker, massor äv snusk äckel skräpmat men även lite kokande på stormköket, ska bli mer av kokandet vid nästa festival :) Har sovit (nåja, försökt sova) i ett tält, det gick ba för jag var gammal och bekväm och införskaffade oss en stor luftmadrass och sen hade vi varma sovsäckar så det gick super förutom en viss tältgranne ( ska försöka låta bli att hänga ut någon här hahah) som lite väl dragen ansåg att dte var kanon kul att lite då och då slänga sig in i vårt tält när vi sov . Men annars sov vi som gudar :) Vi hade lite trist regnväder men hann få oss lite sol också. Dricka blev det inte så mycket av för min del, lite mer under lördagen då jag hade 2 andra glada tjejer vid min sida som jesus skålade med mig till Stryper, det blev några klunkar haha tack för det tjejer. Sen har jag pussats och myst med min Fredrik som oavsett vissa världens klantigaste moves som kostade oss nästan 2000 kr mer för resan var världens bästa kille under hela festivalen :) Ja och så klart banden.... ja banden alltså

Dessa band som både roade och fick mig att vilja skjuta mig i huvet, de hör ju till.
Rob Zombie hade jag väntat på och de verkligen sparkade igång min festival, det var typ då det verkligen började för mig , härligt :)
Ozzy , ja jag kan inte annat än att förvånas över denna människa, hur kan han ens leva??? Än mindre hoppa jämnfota och klappa händerna över huvudet??? Det är ett stort mysterium för mig, men han drog folk, typ alla, ja ALLA tittade på honom. Och han klarade ju av det sen behöver man inte gilla honom för att tycka att det var ganska häftigt ändå :)
Sen såg jag Mr Big, jajemen det gjorde jag ;) ; Gwar.... eh , ja jag skrattade i alla fall, jesus stryper, Thin Lizzy, inte riktigt samma sak längre, och en massa massa annat :)

 en felvänd kock

 massa folk

 puss          Rob Zombie

 jag & Petra   snygga killar

Nej nu ska jag skriva schema så god natt med er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0