Thor ikvälla

Det var skönt hett i solen idag :) Me like ;) Vi har donat på ute och Pixie fick besök av en liten Thea och jag fick hänga med Theas pappa Peter so det var trevligt. Har även ikväll lyckats ge de sista tomatplantorna en större kruka så nu kan de bli ännu större :) Och sen grävde jag även ner den pytte lilla busken på dens plats och hoppas den ska växa och inte vara så pytteliten mera.

Vi lyckades titta på Thor ikväll, ja alla utom Jaymie för han somnade efter 10 min som vanligt , stackaren :) Men den var bra, underhållande, Michela blev nervös ett atg och var tvungen att gå ut från rummet haha. Thor ade snygg kropp och en cool hammare- Han var kaxig men blev kär och snäll. Loke var psykotisk som vanligt så It was al good.
Ska förresten börja gjuta egna trädgårdsplattor imorgon så önska mig lycka till, det kan behövas hehe. Men jag lovar att fota och visa resultatet så får ni själv avgöra om det är katastrof eller inte haha

Sov gott alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0