Thor eller Studio sex ...

Såg just färdgt Sucker Punch med Michela, den var faktiskt helt ok. Man fick fundera lite, det gillar jag alltså när allt inte är bara så där enkelt. Har nån sån där filmperiod, är peppad på se film hela tiden, samtidigt som jag läser som en galning också.. Typ lite som att jag behöver fyllas på med ny information eller nått. Har redan siktet inställt på Thor, den vill jag se näst haha. Jag gillar ju sån sorts film.

                                       

Var ju som sagt förbi hos Linda och Billy idag och barnen fick greja på ett tag, mest försökte de sno grejer av varandra men det verkade vara underhållande det med :) Jag gav Linda lite energi massage för hon har haft hemskt ont i huvudet, så jag hoppas det hjälpte, verkade så i alla fall :) Skulle behöva lite själv också faktiskt.
Vi bestämde i alla fall att vi skulle till Ume lagun på tsdag så vi hoppas att väderleksraporten som säger "sol" om tisdag stämmer då... Vi ska packa med lite picknick väska, jag tycker att man alltid packar samma fika med sig jämt, någon som har någon ny rolig idé att ha med sig i fikaväskan???

Nej men nu blir det krama Fredrik lite sen fortsätta läsa min nästa bok som är:
  Ja jag har faktiskt aldrig läst den även om jag säkert haft den i 6-7 år i bokhyllan, skumt ..

Så sov gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0