skitsnack

Ibland räcker det kanske att bara ryta ifrån, ibland.. inte alltid, det finns tillfällen då man måste ta i med hårdhandskarna, få folk att förstå. Det är utan vilja låta dryg... bland det drygaste jag vet. Jag menar kan inte folk tänka själv??  När jag var yngre störde jag mig ofta på folk, på vad de gjorde, vad de sa osv. Men det känns som ganska pasé nu va?? Eller finns det folk i min ålder som inte har annat än att prata om andra människor, finns det det?? Jag har själv ibland hört konstiga saker sägas om mig enbart pga vem jag är tillsammans med. Jag menar vi är vuxna vi lever ihop har barn osv, men ändå finns det folk som (tror) påstår att jag på något sätt försöker hålla fast i Fredrik för ja jag vet inte för jag tycker att han är cool ? kändis?? eller vad?? Jag kan säga så här , han är helt fri att gå precis när det behagar honom, jag skulle nog inte må så bra om jag levde i ett förhållande där jag försökte tvångs hålla fast någon. Han kom helt frivilligt och verkar trivas och vilja stanna :) Så vad får då dessa människor ut av att snacka bajs. Har de så tråkigt liv själv att det blir mer spännande om man är en skvaller biatch??? Eller är man rakt igenom ond och tycker om att såra andra. För problemet är att det är inte jag som blir sårad, det är Fredrik, det är han som måste oroa sig för ifall jag ska få nog av allt skitsnack och gå, det är han som blir ledsen när han funderar på vilka av hans bekanta som börjat prata osv. Jag är bara i det stadiet att jag tänker .... REALLY... Fortfarande.... det har ju bara gått över 3 år, vi är typ jämt ihop, bor ihop, går ut ihop, reser ihop osv... vad finns det liksom att snacka om.???

Men är hemskt intresserad av att veta ifall någon har ett svar på det :)

Ja men från lite tant gnäll till lite berömm... vill berömma vädret för det fantastiska jobbet det gjort ikväll och förhoppningsvis vill göra imorgon :) TACK


                                       

Kommentarer
Postat av: Helena

Folk är jävligt oförskämda i den här stan.. Det är lika bra att sluta bry sig.. eller att ta det hela som en jättekomplimang :-D

2011-07-09 @ 22:37:10
URL: http://blogg.vk.se/e-lack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0