Ramones och me the pig

Anarchy in the UK..... av Ramones poppas i mitt kök just nu :) Yeeey !!! I wanna be anarchy lallalalalalalalalalala I wanna be an anarchist.... Tur ni inte hör mig sjunga i alla fall, iofs kanske det skulle låta precis Joey Ramone hahahhahaha. Han har kanske inte världens bästa sångröst ;)

Snart kommer Naima med kidzen och det va´nkas kaffe och tårtrester mums,  förresten så har jag idag städat om både kök och vardagsrum så jag har inte hunnit längre ännu :( suck hur fasiken lyckas vi skita ner så jävulskt mycket??? Det är den stora frågan, grisar är precis vad vi är, eller ja bland folk skylle jag ju naturligtvis på resten av familjen men för rättvisans skull kan jag väl räkna med mig också ;) 
 
                                                                                 HEIDI

                                                        

Nej men kanske koka kaffe och jag hoppas vi ses på stan för jamo jamo young dansar utanför MVG Gallerian klockan 21.00 på avslutningen för högstadiet :) Kom och kika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0