priest och sucker punch

Vädret är skit så det blir inte mycket jobb gjort i trädgården, inte så upphetsande att stä gräva i regnet :( Men har försökt jobba lite på schemat och nu ska jag plocka lite här hemma :) Sen tror jag att jag tar Pixie under armen och åker och hälsar på hos Linda så Pixie och Minoo får leka lite. Så det blir nog en trevlig dag trots vädret Och fredrik står just och lagar lunch så det gör ju saken ännu bättre :)

Igår kväll tittade vi på filmen Priest, inte den bästa filmen i världen men helt klart ok, inte dålig men inte jätte bra heller. 

                                                         

Ikväll tänkte jag se på sucker punch... undrar om den är bra, gillar ju fantasy så det blir nog bra. Passar på att se sådana filmer som fredrik kanske inte är så pep på medans han sitter nere i studion hahaha

                                                         


Nu ska jag gå äta luch ala Fredrik :) ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0