midsommar, och Yaya

Sitter och sliter mig i håret haha om det blir mycket då blir det alltid 700000000 ggr mer än vanligt. Men det löser sig alltid som vanligt :D

Imorgon måste jag nog gå jobba hela dagen eller i alla fall näst intill hela dagen. Men Fredrik är hemma med barnen och sen är det ju helg, det roliga är bara att vi inte ens bestämt vad vi ska göra på midsommar.....
Vad blir vädret ???

Enligt Klart.se blir det regn på dagen och bättre på kvällen http://www.klart.se/v%C3%A4der-ume%C3%A5.html

Samma enligt smhi http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land/fiveDaysForecast.do?geonameid=602150&redirect=false

Yr håller med http://www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4sterbotten/Ume%C3%A5/

Så jag antar att det på dagen inte är lönt med ute aktiviteter men däremot på kvällen klarnar det upp och man slipper bli blöt utomhus ;)

Men problemet är då bara att vad ska man göra??? Vi skulle kunna vara hemma, mamma har lite folk som kommer hit men jag måste ju konsultera den andra vuxna i familjen.

Idag fick Yaya flytta från mamma och syster, eftersom hon inte riktigt kan hantera små barn utan blir osäker och de ju inte vill riskera att hon biter syrrans bebis så var det bäst att hon fick flytta till en familj som inte har små bebisar. Men lider med syster. :( jobbigt. Hon är ju en härlig underbar hund.

                               

Nej men ska kanske göra ett försök till att gå lägga sig strax, så sov gott alla :)

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0