magknip, men gott var det

Herre någonting vad vi åt igår....... magen är stor som en fotboll och magknip hade jag hela natten också... Men gått var det :) Vi var här hemma på gården, trevligt och mysigt med trevliga människor. Jag grävde till och med fram min eldstad som jag pratat om länge nu,, så  den premiär eldade vi i igår. Det var faktiskt så skönt att jag ett tag la mig ner bredvid elden och kände att med ett liggunderlag så hade jag ju kunnat sova där till och med, men sen kom jag på att jag säkert hade rullat in i elden eller nått :S

Men vad händer i dag då tro?? Jag var och jobbade , fredrik är och hjälper någon att spackla tak och Pixie bär omkring på väskor. Michela sitter tydligen och räknar pengar.. hör hur det skramlar haha. Sen kom ju Yaya tillbaka, det funkade inte att bo borta och alla var ledsna osv. Så Syster ska gör ett försök och hoppas det löser sig . Konstigt väder är dte också, sol - regn - sol- moln - regn- sol jaja men en sak kan jag säga att jag var ordentligt svettig när jag kom hem med cykel från jobbet, inte att leka med att cykla i det kvava vädret :) Ja kanske bara bra med tanke på mängden mat man stoppade i sig igår alltså, pust

Jag vill tro att jag kommer  att orka göra något idag, mest av allt vill jag hänga med nå vänner, se film och äta... nte chips men typ morotstavar och gurka haha om magen repat sig alltså ;)

Nej men nu ska jag rycka upp mig igen och dra mitt strå till stacken, mission fix something at home :) Ha en trevlig dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0