Getaway inatt då :)

Har suttit och läst lite olika bloggar, galet egentligen att tänka på vad olika liv vi alla har. Fast vad förväntar man sig egentligen då haha, jag tror ju inte att folk har identiska liv heller heheheheh, eh ja morgontrött jag vet. Varför jag ens sitter uppe är ett mysterium, barnen sover ju :S borde stannat i sängen men jag har som sagt lite problem med det där att lata bort dagen, om jag är vaken kliver jag upp. Ja och så sov jag ju igårkväll i några timmar, Lyckades återigen somna när jag la Pixie, suck. Men sen kollade vi in filmen och den var väl helt OK. Det är som med de flesta uppföljare, när man kommer till 3:an så är det slutavverkat på skämt men som jag sa så var den helt OK, mittemellan rolig ;).

Idag ska jag packa allt färdigt inför Getaway :) Och inatt vid 2-3 tiden rullar vi. Jag börjar mitt pass där klockan 10.00. Men idag blir det utepysel och sen lite jobb i form av fakturor och göra lönerna färdiga :)
Tänkte provgjuta några plattor idag, får se hur det blir :)

Nej nu ska jag koka kaffe, men bjuder på några bilder från de senaste dagarna :)

 rödklöver på tork

 Det här är knas, Man ställer dit en inbjudande bänk för att lockas att sitta ner och njuta av utsikten samtidigt som varnar om typ tzunami   wtf??

 min morgonstund på altanen, kaffe, papper och penna och tidning (helst en pyssel eller inrednings såklart) ja ok och telen då :)

 sommarlek :)

Nej nu kallar kaffet och solen så ha en fin dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0