Lite bilder från getaway

Vad är det för skitväder vi fått, det är ju kallt :( suck men då får jag väl passa på att greja inne eller  ta på mig vinteroverallen och gå ut.

Men här några bilder från Getaway i alla fall :) 

                           

                           Alice Cooper :) 


                        

                         Danzig haha inte så jätte bra live ,eh inte alld bra, ja eller det var ju underhållande att han slog 
                         ner alla som inte gjorde som han ville då ;) 


                       

                        Konfetti regn när the Darknes spelade, åh gud vilken show det var då....
                        Fantastiskt :) sjukt bra showartist den där Justin alltså, gåshuuuuud....

                        
                        

                         Hammerfall!

                         
                        
                         

                         En tröttfull - kört bil på natten, druckit öl hela dagen fredrik med en trött - åkt
                         bil hela natten, jobbat hela dagen Heidi         

Nu ska jag göra något vettigt kanske... vi får se hahaha om jag lyckas ta mig loss från datorn typ               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0