lilla lilla fågel

Idag när vi stod ute på gården och grejade på med dansen så hörde jag en massa pip från altanen och där satt en liten liten pippi, en liten mes av något slag tror jag :)  den har ännu inte riktigt lärt sig flyga :( Det gör tyvärr för ont i hjärtat att lämna den till alla miljoner katter som stryker runt här på natten, så lillvännen fick komma in. Den har ätit och provflygit lite, så om den bara håller ut i några dagar till tror jag att den klarar av att flyga själv, bara den inte får nått panikhjärta och dör :( Nu sover den i alla fall och vi får se imorgon på morgonen hur den mår , hoppas på det bästa.

Känner mig sliten idag och tror det blir tidig sova säng säng idag :) Hoppas Fredrik kommer hem snart så jag an somna mot hans bröst, tar typ 2 sekunder så sover jag :)

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0