pixie med pixi

Pixie är helt frälst i sina Pixi böcker, hon studerar varje sida mycket noga, pekar, pratar osv, urgulligt. Haha kom på att hon har 2 ord som hon helst använder. mamma varje gång hon vill nått (ropa på pappa istället det är större chans att få det du vill från han än från mig haha, han skämmer bort dig mer än gärna) och Nej, nej säger hon gärna som svar på alla frågor, om jag frågar vill du ha en macka, säger hon neeeeej, sen skrattar hon och ser så där finurlig ut så jag frågar igen vill du ha macka? Neeeej ropar hon igen haha. Men sen när jag slutar göra macka Nickar hon istället och pekar på "mka". Rolig tjej :)
Sen är det roligt också att hon alltid måste ligga och läsa innan hon ska sova, precis som mamma sin :)

Nej men ska fortsätta på mina skrivuppdrag nu och kanske jobba lite. Fredrik är iväg en snabbis så jag får roa mig på andra sätt :) Just ja, kladdkaka ska jag äta för det bakade jag och Michela idag. Och sen kom ju min finfina son hem idag :) Puss på Jaymie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0