ont i öronen??

Idag är jag trött, för första gången på väldigt väldigt länge är jag galet trött, Pixie fick ont nånstans inatt, misstänker öronen för hon var hemskt snorig så det tryckte nog på, och hon skrek, skrek så det ekade, var tvungen att stänga alla fönster så folk inte skulle tro att vi slog henne ;) Och till slut upplutad mot en kudde som lutade mot mig ( som halv satt upp) så somnade hon, och där satt jag .... hela natten, för så fort hon gled ner började hon skrika igen :S Och idag är fröken minsan väldigt pigg hahaha

Vill gå sova nu, tänker mig huvudet mot kudden, sömnen som lägger sig sakta över en. suck. Och inte är det bättre än att jag måste pallra mig till stan... massa saker som måste göras och fixas. Och imogon är det firma fest med tema.. jag som kom på skiten är utan utstyrsel....... Ge mig längre dygn, någon????

Nej jag måste nog övertala Pixie att sova en stund strax, så jag också kan dåsa till haha men först helt seriöst måste jag få en kopp med mitt goda pressokaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0