Morgans

Hittade tyvärr ingen kamomil på mitt ställe :( får hitta ett annat, men rödklöver hittade vi och det torkar fint på tidningen :)

Vi kom på den goda iden att köra en snabb middag med nachos köttfärs och ost i ugnen till en god sallad :) Och bänkade oss med maten på soffan med för kvällen vald film.

                                                      

Den var ganska skoj faktiskt , jag och Michela skrattade ibland så att vi nästan kissade ner oss, Fredrik somnade på soffan som vanligt haha ; Gubbe. ;) Men som sagt det var lite så där tönt humor med some looove så det var en lagom film för en kväll som denna.. haha förresten på tal om kväll, så kommer det att bli otroligt svårt att sova ikväll, för jag och Pixie somnade idag vid 14.00 och vaknade av att Fredrik kom hem 16.45............... Vad hände??????

hmm jag får väl ligga och läsa min bok tills sömnen kommer :) Imorgon ska jag se efter all packning så allt som behövs till getaway finns , så vi inte kommer dit utan tältpinnar eller något annat viktigt haha :)

Så sov gott folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0