Little Fockers

alltså det känns som om mina vader sprängs men haha det kanske är bra, backen - stan tur och retur var kanske precis vad mina vader behövde hahahaha

Det blir film ikväll med, jag och Michela har valt Meet the parents: Little Fockers. Undrar hur länge min galenhet för att se film håller i sig, så här mycket film kollar jag aldrig på hehe.

                                                     

Men först kanske jag kan pillra lite mer i sovrummet så jag inte lämnar det i ett kaos när vi åker imorgon natt :) Ah kanske dax att ta Pixie till hennes säng, hon svingar någon plastremsa av något slag och skriker och skrattar helt hysteriskt, inte så kul om man kommer för nära bara haha, plastremsan är hård som tusan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0