Hemma

Hemma igen :)

Har haft en kanon helg , skitkul :)

Har jobbat 10-19 alla dagarna, ja lite övertid torsdag och lördag men det gjorde inget. Har träffat massor av roliga människor, jobbat med en jätte trevlig tjej :) Vi har jobbat och skrattat. Sen har jag ju naturligtvis sett en massa band, druckit några öl och sovit på en luftmadrass som hela tiden läckte ut luft så att man alltid vaknade på en platt luftmadrass haha men det gick ju det med :)

Bara bilresan sög för vi åkte i en bil som det finns 2 säten i och man kan inte vika bak sätena så man satt som en jävla militäs hela resan, ryggen har tydligt visat mig idag vad den tyckte om den resan haha så jag går som en gammaltant idag, kul.

Men man får ju skylla sig själv, åkte ju i bilen frivilligt hahahahahaha men det var det lätt värt :)

Nu vaknade Pixie och jag och Michela ska laga lite lunch sen blir det lite jobb i trädgården :)

Slänger in några bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0