Baggböle herrgård

Dagen gick galet fort , visserligen var vi ju nästan i 4 timmar på vårt Baggböle grejs, gick dit och åt lite, umgicks med Linda och Billy, ungarna grejade på och Frans låg under bordet ( typ...) Sen gick vi hem igen :) Det var riktigt skönt vid älven för när vi började gå så blåste det helt galet mycket men så fort vi kom till älven så slutade det blåsa och det var varmt och skönt :)

Sen har jag fixat med kläder osv, sorterat klädhyllorna, torkat av dem osv, grejat på ute i trädgården och lagt Pixie, Fredrik är med nå kompisar och ser Big 4. Själv slka jag ta min bok jag nyss börjat på och krypa ner i sängen och läsa.. hoppas den är bra,
                                                   
            
 Imorgon har jag lovat baka rabarber paj med sonen innan han far till sin pappa :) Åh 2 hela veckor ska han vara borta :(

Dock lite trevligheter är att vi åker till Getaway på torsdag :)

Nej men god natt och sov gott alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0