Bilder

Sånjag lämnade min förra blogg och börjar på nytt här :)
Så jag börjar med att presentera mig själv med förra årets bilder, här kommer halva förra året först :)

Jag hade stor mage växthuset rasade
Pixie kom till världen
 Fredrik på Nordic Rock

 Stora syster och lilla syster lärde känna varnadra  Katten Zeus hade sin
                                                                                                                                 sista sommar med oss
   Vi var på skellefteå festivalen
 I Finland vid stugan
  Min bror uppträdde på sommaren i city
 Vi var på stränder
Personal fest hann vi ha 
Fredrik uppträdde med Shotgun på Trägårn
Vi var på Urkultsfestivalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0