sommar längtan

Hur kan dagarna gå så fort?? Hinner knappt vakna så är dagen slut.... jag säger som jag alltid sagt ge mig dygn på 48 timmar 7 timmars sömn och resten rock.n roll, snälla!!!!!! Har bett om det förr men det verkar inte hjälpa :(

Ok nu är det så här att jag är seg idag (läs lat) och har saker att göra och ställen att vara på men känner att neeeeej kan man inte göra dessa saker någon annan dag men det kan man tydligen inte :( så ryck upp mig and get going..... suck

Nått bra om idag?? jo det snöar inte, det är bra.............något mer??? hmm äsch jag vet inte, det kanske kommer senare. VILL HA SOMMAR. Fattar inte varför jag bor kvar i detta vinterland.. Jo för att barnen går i skolan, jag har ett företag och för att jag faktiskt gillar min familj och mina vänner. Det kompenserar för snön  i alla fall just så att jag inte kan flytta, just nu i alla fall.

Längtar efter värmen, solen, gräset, dofterna



Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!



Hej hej hoppas allt e bra med dig :) Det är så att jag startat upp en webbshop med billiga smycken :) Kika gärna in och se om du hittar något :)

Länk: http://vadfanskajagheta.se/2011/january/detta-finns-tillgangligt-just-nu-i-shoppen.html



2011-01-21 @ 18:10:26
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0