ont om tid

Lake house var faktiskt fin :) så där sorlig och lycklig på samma gång. Det var skönt att avsluta dagen med det.
Idag har jag utövat konstiga possitioner på röntgen medans Tiina hängde med Pixie. Sen blev jag åter igen bortskämd då Naima, Tristan och Grim plockade upp oss och körde oss hem :) Sen fick jag ju så klart äran att umgås med dem också haha.

Jag kom på en hemsk sak igår... jag kommer inte att hinna göra alla saker som jag vill göra under min livstid... alltså även om jag lever tills jag är 100 år... jag kommer helt enkelt inte hinna för att jag måste jobba, eller fredrik måste eller bl bla bla snyft... hur ska jag kunna prioritera?? hur bestämmer man vad som inte är så viktigt, vad behöver jag inte uppleva ???  Det här kommer att orsaka ångets i min redan uppgivna hjärna.

Jag fick i alla fall äta pasta med kräftstjärtar och creme fraiche sås idag, det var ju något.. även om Michela dissade den haha.

 gott

Nej men kanske ids jag se någon annan bra film, hoppas det finns något att se , wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0