mycket att göra

Oj vad jag inte har hunnit skriva något, fullt upp, fullt hus och ja osv osv. Men det är samtidigt så otroligt roligt att det faktiskt händer grejor för tänk om jag bara satt här utan något att överhuvudtaget göra haha :(

Bakade kokoskaka idag så att jag och Naima fick tjocka oss lite när de kom förbi, och jag har faktiskt lyckats jobba på idag för Pixie lyckas sitta på sin pläd och roa sig länge med sina leksaker, hon pratar med dem , bankar dem i golvet, ibland kikar hon på mig ler och fortsätter med vad det nu än är som hon håller på med. Kul.

Känner just att jag gick lite på med vitlöken i maten för jessus vad jag aromar vitlök överallt haha, känns som att jag tuggat i mig en helvitlök :) men gott var det i alla fall, mums.

Nej det blir inte så mycket mer idag för nu ska jag fortsätta jobba medans resten av familjen roar sig själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0