fläsket under dödshot

Kanske är det så att jag blev less på mig själv, kanske orkade jag inte ha samma kläder på mig jämt eftersom de andra inte ryms på... kanske bara kanske tänkte jag att nu måste jag bli hälsosam och leva längre.. vilken som än var anledningen så fick jag nog igår. Jag vill vara mig själv igen .. jag vill inte väga 20 kg mer än vad jag brukade väga, så nu har jag startat ett krig mot mig själv, dö fläsk dö.

Jag har också bestämt att 1 aldrig mer bli kund hos vattenfall och 2. vägra vara tyst när jag borde prata högt.



När man heter Pixie och har macka och smör på händerna är man poppis hos djuren ;)



en annan sak jag tänkt på är att helvete vad fulla folk blir på krogen, hej hej sprit hejdå hjärnceller, moral, respekt och normalt fungerande tankeaktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0