dataspels nörd med suckar för värme

Varför är jag född till en dataspelsberoende periodare???? Jag vet inte om det är bra att jag är periodare eller om det vore bättre att vara helt beroende... Jag menar ok låt oss säga att mitt liv helt och hållet gick ut på att spela dataspel-- då vet jag ju vad jag har och inte, vad jag ska göra och inte göra.. för om jag bara vill spela så spelar inget annat nån roll. Men om jag nu är periodare så är allt frid och fröjd, jag grejar på med vad det nu än kan vara, inreder, pysslar, lagar mat, träffar kompisar, skriver på min bok och PANG så måste jag bara spela, och plötsligt under några veckor så vill jag helst av allt spela, spela, spela tills suget försvinner och jag hänsynslöst kastas in ett vanligt liv med en vardag som ska fyllas.... aa men ni fattar vad jag menar. Så kvällen till ära loggar vi in på WOW och spelar en stund då :)

By the way så var vi kolla på fin fin kamininsats till öppna spisen så nu jäklar ska det eldas hemma :)



Ah längtar för det är som inte samma sak att elda i en öppenspis, värmen försvinner som ganska raskt upp i skorstenen

Kommentarer
Postat av: Simon Nyström

Perfekt - man vet aldrig när man behöver "jelp med att döda hestar". :)

2011-02-03 @ 16:34:03
URL: http://webbdesigna.se/simonnystrom
Postat av: heidi

hahahahahaah jo du Simon jag är expert på att döda hestar :)

2011-02-03 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0