Stora fixar helgen

Igår hade vi det trevligt på Invito med gott vin och god mat, Inte för att det blev så jätte sent men det var trevligt att umgås med tjejerna och äta ute.

Så idag börjar alltså stora fixar helgen, det ska fan hända grejer nu säger jag bara. Jag hoppas...... 1, att vi får i ordning skivhyllorna under trappen, 2. att jag lyckas måla kökssoffan, 3. att Fredrik kaklar och målar köksdelen  i uthyrningslägenheten. 4. Sen hoppas jag på en ordentlig städning, byta gardiner i V-rum, tömma och ta ut den stora bokhyllan från Michelas rum och kanske kanske hinna måla en av Michelas väggar, den som ska bli svart med hennes namn i rött :) efter beställning av Michela själv ;P

Nej men nu ska jag börja med att sortera upp lite papper i pärmar, ja ja just ja, garderoben från hallen ska bäras upp till mamma :) Så blir vi av med den , yey.

Och nyttig lunch idag med tonfisk, kokt ägg, lite oliver, gurka, sallad och lök :)mums det blir fint :)  men jag hoppar ost och dressing, vill bara ha lite vinäger till :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0