reslängtan

Fredrik är så himla bra:) Imorgon ska jag lägga in alla filmer och skivor på de fina hyllplanen han snickrat upp :)
Sen blir det tandläkare, passfoto, lantmännen och teater i sonens klass med efterföljande fika ;)
Hoppas bara de inte ska bedöva och laga imorgon så jag blir svullen eller nått på passfotot hahaha

16 dagar kvar .... yey längtar massor :) ÄNTLIGEN, nu närmar det sig verkligen :)



Vill åka dit nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. eller ok inte nu, måste hinna fixa lite saker innan haha, annars skulle jag bara vara nervös och fundera på vad jag glömt.


Kommentarer
Postat av: Helena

Shit vad härligt det ser ut. Blir sugen som fan på att åka bort! var som helst.. Bara man får värme och SOOOL!

2011-03-08 @ 08:11:06
URL: http://blogg.vk/e-lack
Postat av: Heidi

Ja jag börjar peppa som tusan, synd bara man ligger med feber och en sån där äcklig risp hosta nu, hoppas det ger med sig :S

2011-03-11 @ 18:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0