Mina barn

Jag har fina barn, på riktigt.. jag har faktiskt det. Ok jag vet att alla mammor tycker deras barn är bäst jada jada men ändå, de är himla fina.

Jaymie är så otroligt kärleksfull att det nästan är plågsamt att tänka att han måste bli stor och uppleva livets hemskheter, han oroar sig, han funderar och grubblar. Han ger efter för att göra storasyster glad, han ritar hjärt teckningar till mig och Fredrik.



Min Äldsta dotter är stark och stolt, Det är sällan man ser henne gråta men det är väldigt ofta som hon visar att hon vill hjälpa till om tex jag är nere, hon visar medlidande och ömhet med sina ögon. Och hon är grym på att teckna.



Och min lilla Pixie har humor haha verkligen, hon är liten med hjärtlig, hon stryker mamma på kinden, klappar kissen försiktigt, kramar Michela när de busar, håller bror i handen, och pussar pappa med gapande mun för att försöka undvika skägget.


kolla in tofsen mitt på huvudet förresten :)

Så jag kan lugnt säga att jag haft tur :)

Nej men nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen och fortsätta läsa den härliga boken jag håller på med nu av Diana Gabaldo, det är en bokserie och jag håller på med nummer 2
 Intressant, historisk bok. Riktigt bra faktiskt. Rekomenderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0