Marsvin

Trött idag, men konstigt nog är det sådana här morgnar man hinner med mycket, har hunnit dammsuga hela hemmet, städa undan i köket, göra nästa veckas schema, plockat undan så att jag kan skruva ner Jaymies gamla säng och kollat upp recept och vilka ingredienser som finns till det som vi ska baka idag. Nu sitter jag och slappar en stund i soffan, Pixie sover förmiddagsvila och om ett tag kommer linda och Minoo.

Idag kommer ett marsvin hem till oss för att hälsa på vårt marsvin Molle, båda är ensamma efter att deras kompis dött och vi ska se om de fungerar ihop, så att de slipper vara själv. Molle har dock inte visat sig vara så förtjust i att träffa andra marsvin men man kan ju inte annat än att pröva. Det har varit så sinnesjukt mycket annat denna vecka så ingen renovering har avancerat. Men på jobbfronten har jag varit efektiv känner jag och Fredrik har jobbat över lite för att ta igen lite tid för sen när vi åker bort. Men kanske hinner vi få gjort lite mer i helgen.. hoppas.

Nej nu tror jag att jag ska koka mig nå kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0