lördag

Gårdagen bara flög förbi. Naima kom hi med sina barn och vi gjorde pannkaka och drack kaffe, ungarna grejade på och ví satt och svallrade.. Plötsligt säger Naima, du Heidi vi kommer aldrig bli av med varandra.. hahah vadå såger jag, ja nej vi får alltid dras med varandra säger hon och skrattar. Ja så sant, det blir väl så när man skaffar barn med varsin broder. Inte för att jag ser det som en dålig sak.. inte än i alla fall ;)

Idag blir det Paradisbadet i övik. Barnen ska få röja av sig, jag ska slappa och må bra så att det sitter extra bra med några glas vin och utgång med Linda ikväll :) Härligt härligt
Tänkte dra förbi Lidl när vi liks är i Övik, jag gillar lågprisbutiker, varför betala mer för samma vara, när man kan få den för ett galet billigt pris :)

Minoo och Pixie :)

 Pixie är alltid så skeptisk haha funderar och tittar, studerar länge innan hon bestämmer sig om en person är ok eller inte , ganska kul att titta på henne

Kommentarer
Postat av: Fabianastrid

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-06-05 @ 11:50:46
URL: http://fabianastrid.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0