Lamm

Ännu en jävligt kall dag, så vi stannar hemma. Men jag är ju mitt i mina projekt här hemma så det passar mig utmärkt i alla fall, sen kommer Minoo hit en stund mitt på dagen och jag och Pixie passar henne medans hennes pappa ska iväg på ett ärende :) Trevligt.

Igår åkte jag och Fredrik iväg och åt middag ute, vi åt på Invito, lamm, ljuvligt gott, smällte underbart i munnen och härlig vanilj panacotta till efterrätt, mmmmm. Har varit skeptisk mot lamm förut, eller ja som sagt det beror ju lite på vem som tillagat, tallagas den för länge smakar den gammal seg strumpa. Men som sagt denna gång var det fantastiskt gott. Börjar vattnas i munnen nu hahahah. Det var mysigt att bara sitta där jag och han, prata för vi har alltid något att prata om, vi har inga konstiga tysta stunder då vi inte kan komma på vad vi ska prata om elelr inte har något att säga till varandra. Ja visst kan vi sitta tyst med varandra också men då är det ju med meningen hahahah
'


När Fredrik kommer hem i eftermiddag ska vi åka och fixa nya pass till oss, för både mitt och hans har gått ut och Pixie behöver ju ett :) Svårt annars att ta sig in i Sydafrika hahaha. Sen ska vi glida förbi butiken där vi ska hämta vår kamininsatts och visa bild på hur det ser ut innuti vår skorsten så att vi får rätt grejor att förbinda insattsen med skorstenen. Sen jäklar ska det eldas :)

Nej men nu somnade Pixie och jag ska få något vettigt gjort tror jag.

Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0