i segaste laget

Sov på soffan inatt, ja inte för att jag inte ville sova i sängen bredvid Fredrik men för att jag somnade nere på soffan med sjuk huvudvärk sen när fredrik försökte väcka mig orkade jag inte, ville inte röra på mig, huvudet höll på att sprängas ju. Så jag låg kvar och huvudvärken fanns visserligen kvar men i betydligt lättare form när jag vaknade. Vill bara vet avilket miffo som kommit på huvudvärk......

Så seriöst känner mig förslappad verkligen, usch hur kommer man igång igen? Med något i alla fall. Kanske till våren igen haha, när det blir varmare och soligare, kanske . Dock segt att vänta flera månader på att något ska hända. Ja men iofs drar vi ju till sydafrika snart, kanske får man ny energi då, kanske!

Nej men jag tar tag i nått idag, nått litet, som att sätta in bilder i fotoalbum, det låter som tillräckligt avancerat för mig. Och kanske kan jag dra dammsugaren över golvet. Men först ska jag se än en gång om jag hittar någon säng någonstans, hoppas.

Saknar min son som är hos sin pappa :( Mitt hjärta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0