helgen

My my vad tiden rusar. går det i den här farten är jag typ pensionär innan jag hinner fatta att det blev måndag.

Nej men helgen har varit bra förutom några psykbryt från min sida, skyller på överarbetad hjärna.... Vi var på Paradisbadet i går lördag, och det åtes kana och bubblades, plaskades och simmades. Och sen var vi ett trött gäng i bilen på väg hem, men man är ju inte sämre än att man skyndar sig in byter om, sminkar sig, får skjuts av Fredrik och åker hem till Linda, sprättar en bärs och har trevligt, vi lyckades till och med ta oss ut och fortsatte att ha trevligt där med :). Idag när vi klev upp så åkte jag Fredrik och Pixie till Nina och Johan som tagit över värdshuset i Burträsk. De kommer att få det superfint där :) Hoppas bara de inte får lappsjuka hahahah.

Sen har vi donat på här hemma på kvällen, flyttat lite möbler, sorterat grejer, planerat nästa steg i renoveringshemmet. Och nu har jag däckat halvförlamad i soffan. Kanske finns det någon fin serie som väntar på mig, ropar Heeeeeeiiidiiiiiiiiiiiiiiiii se mig.... Så det är vad jag ska göra faktiskt.

Ha en fin söndag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0