fulla eftermiddagar

Eftermiddgarna går alldeles för fort. Fredrik kommer hem sen som idag hade jag en massa ärenden och han andra ärenden och aha vi hann ses i 10 min och nu är klockan snart 21.00 Fredrik sitter med Nisse nere i källaren i studion, och jag sitter med Michela i soffan. Ska få i säng henne och bära Jaymie som hade somnat här på soffan medans jag la Pixie. Sen ska jag se om det finns något bra program att se, elle rok diska undan alla kastruller först.

Imorgon kommer Linda och vi ska baka, kanelbullar, chokladrutor och ja vem vet kanske något mer också. På Fredag ska Frredrik ppå firmafest och leka raggare medans jag ska på lördag kväll på Umefolk festival :) Nästa helg är det house of metal vilket innebär innebopende källartroll och själv tänkte jag volontärä i år också. För det är faktiskt riktigt kul :)
 21 dagar kvar :) :) längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0