bakat

Har varit sjukt effektiv idag, till den grad att jag tillslut stod och funderade vad jag möjligtvis skulle kunna tänkas göra näst...  Sitter och slappar en stund nu, Pixie tittar på extreme home makeover, spelar på sin lilla keyboard, bankar med sin tuggleksak och sjunger, duktig på multitasking :)
Åh nu doftar det ljuvligt i hela hemmet, bakade en äppelkaka med massor av vanilj och kesella mmmmm, kaka till kaffet ikväll då :)


Och snart kommer min son hem efter en hel vecka hos sin pappa, längtar :) hoppas han vill mysa med mig idag. Vi lånade ju en massa böcker sist på biblioteket så kanske kan vi läsa lite extra ikväll. Så vi hinner läsa klart tills de måste lämnas tillbaka. Men nu ska jag se efter om degen till brödet jäst klart så jag kan knåda till den och stoppas i ugnen :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0