att ha jätte många barn

Jon and kate plus 8 ...eeeh , nej tack. Som att jobba på dagis hela dagen men med känslor och allt annat som kommer i samband med att det faktiskt är ens egna barn. :S

Idag ska jag ta det lite lugn tror jag, kanske sortera och gå igenom alla dvd:n och cd skivor, bort med allt skrot. Sen ska jag följa Michela till tandläkaren klockan 15.00 och ikväll ska vi på Invitos nypremiär. De har renoverat så fint där nu :) Så vi blir 6 st från företaget som ska dit och mingla lite.

I helgen blir det : Heidi & Fredrik = stora renoverings helgen. Då ska vi få massor gjort har jag bestämt nämligen. Sen tänkte jag baka lite gott och fylla på frysen med... det tar som slut fort när man får besök :) Men det är ju så kul med besök att de får gärna äta bakat ur min frys, bara de kommer och har trevligt med mig.

Åh på tal om Jon and kate igen.... hon är lite hyper och stressad ser jag, barnen får helst inte göra något, för de blir smutsiga osv. Hmm det kanske blir så med många barn ... Och sen verkar de aldrig vara överens med varandra över något, kul liv, Grattis. Åh och de berättad ejust att de har en regel att om barnen rört det (alltså något ätbart) så kan inte de vuxna äta det...???? Det är ju som deras barn, pussar de aldrig barnen heller??


massor, massor av barn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0