yeyeyeyyeyeyeyeyeyeyeey

Äntligen är min vackra underbara tapet uppe på väggen , efter 4 år då det velats hit och dit, där väggar den skulle suttit på inte kunnat användas osv :) men nu äntligen, ni får se bild snart. Vi har även målat lite dörrar, satt upp tavlor osv.

Barnen har grejat med sina julklappar och vinden har levt om ute.

 Jaymie med nya polishhuset

 här degas det lite

Igår firade vi också min son som blev 9 år Grattis mammashjärta <3 vi åt lite tårta och så





Jag skulle göra en massa torkade äppelringar som skulle SPARAS haha men det är inte så många kvar längre..
får väl göra nya imorgon igen :) Men bra att de smakar i alla fall.


Imorgon är det jobb, jag ska lägga mig med bönen att Johanna blivit super frisk så sofia slipper jobba på sin lediga dag :( Men jag intalar mig att en natts sömn botar vad som helst.

Nu lite mera wordfeud som min hjärna blivit besatt av, finns det någon som vill utmana mig så heter jag missheidi.p ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0