Tur då...............................

Man kan inte fixa jul på en dag... eller jo kan och kan men inte så att jag blir speciellt nöjd i alla fall .... ja ja tur det är en dag imorgon också :)

Tur att jag inte har si så där 179 saker kvar att göra då, tur att jag egentligen inte behöver 1178 timmar för att fixa dem och tur riktigt tur... att det inte är julafton i övermorgon.
Egentligen skulle jag behöva lägga ner julen och skriva klart min uppsats men jag vette tusan om mina barn skulle älska mig efter det ;)
 gryningen imorse efter att Pixie lämnats på dagis sista gången i år , det var kyligt klockan var 08.30 och luften var fräsch, skönt. (synd jag inte fattar hur man vänder bilden när man överför direkt från tele då.....hmpf)

 Pixie lyrisk när hon fick åka bil på coop haha

Nej men helt seriöst behöver min kameraladdare, blir tokig på bilderna från mobilen :( inte bara lite suddiga haha

nej slår in sista klappen för ikväll och kryper ner bredvid Fredrik för att imorgon äntligen få pussa på sonen som kommer en kväll för att åka igen och fira jul med sin far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0