julveckan är här

Vi har haft sjukstuga här hemma, det har kommit en ny familjemedlem och julen knackar på dörren men jag är inte redå. Så ser det ut.

  Lilla saccarias kom till världen i söndags :)

 Mitt troll efter att hon vridit sig runt i sängen en stund.

Jag har knåpat ihop på pepparkakshuset idag, många delar blir det haha, fint blir det... hoppas jag i alla fall.
Kännr mig inte riktigt frisk än och kroppen säger ifrån så att man måste sätta sig och vila då och då men förhoppningsvis mår jag ännu bättre imorgon, och sen hoppas jag att jag hinner, baka klart huset, slå in paketen, städa, jobba, göra mer knäck osv imorgon...... hade några grejor till men tänkte att jag nog inte ska utmana ödet för mycket.

Nej men ska försöka blunda lite så att jag orkar imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0