ikväll








Har lite magknip när jag tänker på hur lite tid det är till jul haha, ville faktsikt hinna med lite grejor innan men det går dåligt, har i alla fall gjort pepparkaksdegen idag, chek. Men det jag mest har magknip för är att jag inte har så mycket tid kvar att skriva uppsatsen men det finns ingen tid :(


Sen önskar jag att syrrans bebis kunde bemöda sig att komma ut nu men faktiskt så pratade jag och Johanna lite och kom fram till att söndag is a fine day to be born on, så välkommen på söndag eftermiddag lilla bebis ;)




 stekte steken i stekpåse som mamma lovordat, blev gott :)


 mmmm det va gott
 värmer upp smör med kryddor och sirap tillpepparkaksdegen, och dadaaa den blev god dock blev jag typ rädd när jag förstod hur mycket fett som skulle i . Till och med Michela kollade skeptiskt på mig.


Jag hittar inte min kameraladdare.... kan inte fota med min kamera så det får bli med mobilen, inte så super kvalite dock :(
 som denna från Jaymies Lucia haha det var visserligen ganska mörkt i rummet men jaja jag ser ju att det är han i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0