yippiedulaialaiaiai

Vad händer om man har 24 timmar och trycker in 28 timmars fix... jo man får en sinnesrubbad huvudvärk. Men ibland måste man väl dras med huvudvärk kanske ...?? jag vet inte men det har varit galet mycket på kort tid, Från danslägret med några dagar hemma , tjuv sen urkult, hem försöka installera allt på nya datorn, det kanasar jag blir galen,fixa hemma, jobba, i övermorgon Göteborg :) , överleva, vara människa, leta danser, stipendier, jobba, älska barnen, ge tid för barnen, läsa bok, älska sambon, inte vara arg på sambon för att jag har mycket att göra... ja det är härligt att leva haha

Nu mår jag illa också åt 2 amerikanska pankakor med kolasås på uppe hos mor, gott men nu vill jag kräkas, det blev för sött yäck. Pixie ligger i sin säng i köket haha drog hit den för hon haft en så galet trött dag, först sov hon till 10.00 sen låg hon och myste med Michela i soffan till 11 sen somnade hon om igen, hon sov även på eftermiddagen och då var det enklast att dra sängen till köket så att jag fick laga mat och hon fick ligga och läsa bok med mig i samma rum tills hon somnade :) Oj allt prat om sova gjorde att jag nog också vill sova .. ska borsta lite tänder och sen läsa lite bok, får se när Fredrik tar sig upp från källaren och joinar mig.

Några bilder från årets urkult kommer här :)



     



Pixie älskade gå runt och kolla på allt därborta :)

Nu ska jag slänga mig i sängen så Godnatt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0