tomatrum

Mitt sovrum innebos nu av massor av tomater, eller ja alltså inte tomater bara utan hela plantorna... haha jag tänkte försöka ge dem lite mer tid :) Hoppas att de gillar att bo inne :S Men det börjar bli för kallt på nätterna i växthuset så där kan de inte stanna länge till.

Ikväll börjar danskurserna och det ska bli kanon :) Hoppas det kommer mycket folk, ju fler desto roligare. Dock vet jag inte om min fina rygg tycker att jag ska dansa :( vi får väl se då.

Pixie sprang just till sitt rum och sitter med bok och musik , ligger och läser medans hon nynnar till musiken, sötast i världen alltså. 

                             

Slänger in några bilder från eldtimmen också :)


                                       

nej tror minsan att jag ska jobba lite nu , så ha en bra dag alla :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0