musik m.m

tänkte lägga in några bilder från min göteborgshelg :)






nähä det gick inte ladda in fler bilder för tillfället haha, lägger in fler sen då :)

Men här lite låtar från artister som spelade där :)


Kanye West – Stronger

Kanye West – Homecoming

Noah And The Whale – L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.

The Tallest Man On Earth – The Dreamer

Robyn – Call Your Girlfriend

Prince & The Revolution – Purple Rain

The Hives – Main Offender

Wiz Khalifa – Rooftops - feat. Curren$y

Thåström – Karenina

Pulp – Disco 2000 - 7" Mix

Christian Kjellvander – When The Morning Comes

Janelle Monáe – Oh, Maker

The Avett Brothers – Ten Thousand Words

Fleet Foxes – Battery Kinzie

Empire Of The Sun – Walking On A Dream

Anna Järvinen – Mer än väl

The Jayhawks – Blue

Säkert! – Vi kommer att dö samtidigt

Loney, Dear – I Was Only Going Out



0och massor massor fler..... det här är de jag kom på nu så här på direkten

Nej nu har jag fått lunch serverad till min soffhörna och varit och gått i trappen lite så nu ska jag sträcka ut mig och vila ryggen lite .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0