dålig dag

Jag känner mig riktigt värdelös, jag får inget gjort, absolut inget, ja ok jag får massor av jobb gjort och det är ju bra.  Men jag sitter här och säger gör det gör det osv och staackars´Fredrik gör det. Han är underbar. Jag skulle behöva ta mig ut att plocka bär, örter m.m men det går inte, tar mig inte så långt, inte ens med kryckor ;(

Tur min snälla Michela lovade mig att hon ska plocka en hink vinbär efter maten så att vi får in lite mer. Sen skulle vi baka biskivier men alltså neej det går inte. Jag ligger i soffan och instruerar fredrik hur han ska göra salladsdessing som bara jag vill ha, haha inte ok alltså , ja lite mer vinäger, ja så där, stop. senap , stop. osv . sen höll jag på att beklaga mig över att det var för mycket italienskasalladskryddor i, men lyckades ta mitt förnuft till fånga och höll tyst ;)

Får lite flashbacks till min dåliga gravidperiod när jag låg och han slava....usch nu har jag typ dåligt samvete suck.
 Nej det är faktiskt synd om mig också, det är jag som måste ligga här utan att kunna göra något och ha dåligt samvete över något jag inte rår för ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0