sunset park m.m

Tillslut pustar jag ut i soffan efter denna dag :)

Eftersom jag äntligen har kunnat börja röra mig någorlunda har jag ju självklart varit tvungen att greja på massa massa. Började med att dammsuga, torka alla köksluckor och plocka undan . sen åkte vi till jysk och rusta, inhandla lite saker som behövdes. Sen direkt till dansträningen vid 14.00, och måste säga att ni måste komma till döbelnspark på lördag kväll, sunset park är då och vi är med, 22,15 ca kör vi vår grej och det blir jätte häftigt, tjejerna är superduktiga, ja trummarna med såklart :)

Vill ni se oss lite redan imorgon så kan ni komma till rådhustorget. umeås eldtimme är imorgonkväll och strax innan 21.00 kör vi på så kom förbi vi är med där också :D

Ja hur som helst efter dansen hade vi lite genomgång med de andra deltagarna för imorgonkväll och äntligen vid 20.30 kunde jag och mamma hoppa på bussen hem. Sen nattade jag Pixie så att Fredrik kunde gå ner och greja med hans musik lite, ställde iordning lite grejor för tjejerna, kramade Michela lite extra inför starten av årskurs 6 imorgon (galet) och skrev lite scheman, nu sitter jag bakåtlutad i soffan med benen på bordet och känner att min rygg säger "din dumma subba, hur snabbt tror du att ett ryggskott läker egentligen????"
Ja ja men man lever ju bara en gång eller hur ?

http://sunsetpark.kretsen.org/


Godnatt från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0