slut för ikväll

Hemma efter en småregning men trevlig kväll framför glashuset och huva vad duktiga tjejerna och ;) killarna var på att trumma, hoppade in bara så där plötsligt när vi saknade trummare, härligt härligt, det gillar jag :)

Det var mycket eld och musik, kanske inte just den musiken jag brukar lyssna på som eldarna hade men det funka ju till eldshowen ;) Tjejrna var glada jag var glad det kom folk och tittade vad mer kan man begära, ska slänga in någon bild imorgon också för idag orkar jag faktiskt inte ens hämta kameran från väskan, måste ju gå till toan och borsta tänderna och sedan gå uppför trappen till sovrummet haha det känns nog jobbigt ;)

Nej nu är det natti natti imorgon är det 3 timmar träning :) God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0