Panduro

sitter och halv ser någon jättekonstig film, fattar inte riktigt vad det handlar om men jaja kanske borde jag gå lägga mig nu då.

Ryggen mår bättre men det är verkligen på ryggens regler vi kör nu, jag får ställa mig upp gå omkring lite, kanske tilloch med greja lite, sen pang AJ, 10 sekunder till kraschlandning och då är det bäst att gå lägga sig fort om man inte vill falla omkull .:S Men eftersom jag ska in till stan imorgon så hoppas jag verkligen att den fungerar lite bättre än den gjort idag....

nej men nu ska jag upp till sängen och dreggla lite i panduro katalogen :) shit vad grejer det finns i den alltså...

                     visserligen är denna inte den nyaste men den nyaste är ju uppe i sänge hehe. I loveeeeeee it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0