ingenting absolut ingenting

jag ligger bara och funderar på allt jag borde gjort idag :( men jag sitter i alla fall och planerar vad jag ska göra haha. Jag vill ju plocka lingon ...... undrar om det finns kvar några när ryggen är bra...

                                                      

Måste börja rensa undan i trädgården, åh herre någonting hoppas vi hinner måla, fredrik skulle måla nu men eftersom jag inte kan ta hand om Pixie kan han inte måla....... ja åtminstonde kan han greja på i källaren nu på kvällarna.

Jag måste hinna plocka mer blåbärsblad, hallonblad, kamomill, klöver, rölleka osv. åh snälla rygg ge dig nu .

                                                    

Sitter och fördriver tiden med avsnitt av private practice som jag inte sett, men jag är inte gjord för att ligga på soffan och dra mig, har typ ångest... märks det ??

Pixie har typ varit roligast här hemma idag, hon har spexat som en galning idag, hon har humor tjejen. Hon härmar Jaymie och han är ju inte sen med att lära henne det han tycker är viktigt, som att trycka ihop näsan dra in luften så man får en enligt honom Micael Jackson näsa, sen visar han hur hårdrockare gör och headbangar med armarna utsträckta. Dessa saker gör Pixie med glädje och det går inte låta bli att skratta haha.

Oj klockan är tio redan, och nej vill inte ens tänka på vad jag inte gjort idag haha så jag säger god natt och hoppas på bättre lycka imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0