hemma

Idag var dagen d¨jag skulle baka en massa men eftersom min rygg tydligen bestämde sig för att gå sönder så blir det inget sådant idag eller som det känns just nu.. någonsin.

Men Göteborg var härligt, Way out west var bättre än jag trodde. Galet mycket folk säger jag bara. Men vi hade det trevligt bakom Azalea jag och Jessicah, det är skönt att jobba med någon som tycker om att jobba lika mycket som jag, för det värsta jag vet är att jag ganska ofta har oturen att det finns folk i mitt arbetslag som är jäkligt lat, det fanns ju visserligen sådana i mitt arbetslag nu också men haha jag hade ju Jessicah. Jag hade ju tur på Getaway också visserligen, hon jag jobba med var bra medans de som skulle byta av oss va ja vad ska jag säga ....

Nej men ska gå lägga mig bredvid trött pixie skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0