helgens gjorda och bilder

Ok helgen rusade förbi och jag fattade inte ens att den hade börjat haha. På lördagen jobbade jag 06.30 till typ 10.30 ca sen åkte jag hem, bytte om osv, åkte till stan. Jamo Jamo var i glashuset mellan 12.00-15.00, tjéjerna dansade och vi delade lite lappar och pratade med folk.  vid 15.30 åkte jag hem igen, vilade en stund och vid 18.00 åkte jag in till stan igen, till hamnmagasinet denna gång. Vi sminkade tjejerna och fixade med deras kläder. 21.30 promenerade vi till döbelnspark där sunset park höll till. Tjejerna uppträdde 22.30 ca och de var super bäst.   Sen gick vi tillbaka till hamnis,  hämtade saker, vissa tvätta bort smink osv sen stoppades alla trummor och saker i bilen och vi körde till max för jag i alla fall hade nästan inte ätit något på hela dagen , så jag var hungrig.

På söndag var det danskurser från 11.30 - 17.30 och det var jätte kul att det kom så mycket folk :)Trevligt . På kvällen var jag helt slut . Men en ny vecka har börjat och jag hann faktiskt med lite grejs igår , här hemma alltså, har gjutit lite, gjort fakturor, städat osv. Och busat med min söta Pixie. Det som känns trist är att Michela är borta hela veckan, hennes klass åkte till fjällen. Alltså jaymie är jag ju van att inte se varannanvecka. Inte för att jag inte saknar honom men det är så vårt liv är upplagt och jag har vant mig vid den situationen: Michela däremot brukar alltid vara här , så det är mycket tomt utan henne :( Men hon har nog super skoj, hon ringde igårkväll och sa godnatt och berättade att de haft super kul haha :) Jätte roligt för henne, de är i ammarnäs och de ska vandra och göra en massa annat skoj :)









Det var lite bilder från sunset och nu kom en mjuk nakenfis och vill kramas så ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0