2 anledningar

Ja har varit utan dator ett tag förutom under kortare stunder, både för att något miffo gick in genom vår balkong dörr på natten när vi sov och snodde min dator och för att vi varit på Jamo jamo arts summer camp :) Den första anledningen sög den andra var väldigt trevlig :) 5 dagar med fina ungdomar , Men jag lovar att jag är dödstrött nu haha trodde jag skulle somna stående igår. på onsdag bär det av till Urkult Yey :))
Har massor kvar att fixa försöker instalera mina jobbprogram på denna dator men den verkar inte alls vilja göra det :( Så jag fortsätter med mitt nu

Kommentarer
Postat av: Helena

Men fy så obehagligt :-( Fan vad det kryllar av JÄVLA tjuvar överallt i sommar. Nån jävel snodde Jimmies cykel fast den var LÅST! Bedrövligt!

2011-08-06 @ 12:03:14
URL: http://blogg.vk.se/e-lack
Postat av: Heidi

Ja det finns jäkligt fräcka människor :(

2011-08-10 @ 00:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0