en vanlig härlig dag

Försöker lista ut ett mail en kund skrivit till mig, hur jag än vänder och vrider på den kan jag för allt i världen inte förstå vad som menas, inte för 5 öre alltså. Antingen är jag helt pucko eller så vet jag inte... haha ibland är det fan inte lätt.

Förresten så gick jag till stan och oavsett vädret så var det jätte skönt :) Pixie låg och halv dåsade tills varje gång hon såg en hund, då satte hon sig upp och med fingrarna pekandes i högsta hugg, hu hu hu. Ja hjärtat en hund, sen går vi en stund till och igen en hu hu hu.  Sen träffade jag Linda och Minoo, vi åt lite, handlade lite och babblade lite :) Min mamma han jag med att träffa lite med, och sen tog jag bussen hem med henne :)

Fredrik sitter och ser på kniven mot strupen, åh jeez, kan inte titta alltså, får ångest. Folk skämmer ut sig, nog för att han som har programmet är galen men folk är äckliga, seriöst. Gömmer mig bakom dataskärmen så att jag inte ska råka se något pinsamt och skämmas ;)

                                       

Sen har jag pysslat lite påskiga saker, imorgon ska jag hämta in påskris, skulle ha gjort det redan men tiden räcker som inte till, som vanligt. Nä nu lite puss puss med min kärlek, sen ska jag dyka ner i min bok.
 skulle nog läst färdigt den för länge sen men råkade börja läsa Mötley Crües bok och var tvungen att läsa klart den haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0